آيت الله سيد احمد خاتميدر مراسم يادواره شهدا و بزرگداشت سرداران و 335 شهيد والامقام شهرستان هاي بافق، بهاباد و سنگ آهن مركزي بافق

:تنها موضع حق موضع رهبري است


یزدفردا:آيت الله سيد احمد خاتمي در مراسم يادواره شهدا و بزرگداشت سرداران و 335 شهيد والامقام شهرستان هاي بافق، بهاباد و سنگ آهن مركزي بافق كه با حضور ائمه جمعه و نمايندگان ولي فقيه در استان، استاندار، معاونين استاندار و آحاد مردم ولايتمدار در امامزاده عبدالله(ع) شهرستان بافق برگزار شد در شرايط كنوني تنها موضع حق را موضع مقام معظم رهبري(مدظله العالي) دانست.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، " آيت الله سيد احمد خاتمي " در اين مراسم گفت: نفس برپايي و شركت در مجالس بزرگداشت مقام شهدا عبادت است و اجتماع بزرگ عموم مردم در اين گونه مجالس نشان وفاداري و پيام پيروي از راه و آرمان هاي مقدس شهدا را به همراه دارد.
وي با اشاره به اين مطلب كه شهدا از فاطميون بوده اند، عشق به ذات مقدس الهي، ولايت مداري و حضور به موقع در صحنه را از ويژگي بارز فاطميون برشمرد.
عضو مجلس خبرگان رهبري افزود: سيماي حضرت زهرا(س) سيماي عبادت، معرفت و عشق به خداست و انقلاب اسلامي در بستر معرفت و عشق به خدا شكل گرفت. وي اضافه كرد: دشمنان انقلاب مي خواهند با تضعيف دلدادگي و معرفت نسبت به خدا به اين انقلاب ضربه وارد كنند.
وي افزود: بي ترديد لبه ي تيز تهاجم فرهنگي زدودن معنويت از كشور است و گسترش بي حجابي، شايعه پراكني و ايجاد تفرقه بين اقشار جامعه از جمله راه هاي نفوذ بي ديني در دل اجتماع است.
آيت الله خاتمي با اشاره به خصوصيت ولايتمداري شهدا تصريح كرد: افراد ولايتمدار حركاتشان را با ولايت تنظيم مي كنند و حركت در مسير ولايت و ابراز تبري از دشمنان ولايت دو اصل ولايتمداري است.
وي با بيان اين كه بصيرت در تبري و تولي نمايان مي شود اظهار داشت: انسان ها بايد در جريان فتنه با بصيرت بالا مسير حق و باطل را شناخته و در سنگر حق قرار بگيرند.
عضو مجلس خبرگان رهبري با اشاره به جريانات چند ماهه اخير كشورمان ادامه داد: در شرايط كنوني تنها موضع حق موضع رهبري است كه معيار سنجش اشخاص است.
وي افزود: مقام معظم رهبري مورد تاييد امام راحل (ره) و پاسدار ولايت و خط امام مي باشند.
آيت الله خاتمي خاطر نشان ساخت: در شرايط كنوني افرادي از رو شمشير بسته اند تا حرمت ولايت را بشكنند اما تا زنده ايم نخواهيم گذاشت چنين اتفاقي رقم بخورد.
وي با انتقاد از برخي پوشش هاي نا مناسب آن را به استهزا گرفتن حجاب دانست.
عضو مجلس خبرگان رهبري با اشاره به حماسه عظيم حضور مردم در نهم دي ماه سال گذشته تاكيد كرد: روز نهم دي روز عظيم تولي و تبري بود.
وي ادامه داد: حضور حماسي مردم، قلم بطلاني بر توطئه ها كشيد ولي اين پايان كار نيست و فتنه گري همچنان ادامه دارد و مردم بايد همچون گذشته با حضور ولايتمدارانه خود از نظام مقدس جمهوري اسلامي پاسداري كنند.
برگزاري مراسم عزاداري توسط مداح اهل بيت(ع) حاج رضا نبوي از ديگر برنامه هاي اين يادواره بود.

گزارش تصویری:






یزدفردا:

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا